Vrijdag 19 juni : Tintagel – Exmoor National Park (135 Km)
Geen mist, geen regen maar nog wel bewolking en niet koud. Begint er weer op te lijken. Kan nog niet geloven dan het volgend weekend 33 graden is, maar we gaan dus de goede kant op. Vandaag een lange reisdag. Maar eerst nog even een wandeling richting Kings Castle. We zijn niet door het poortje gegaan. 22 pond om een wandeling op een berg te maken waar nog 22 ouwe stenen van King Arthurs huis staan, vonden we net iets te veel. Daarnaast hadden we het gisteren al van een afstandje gezien en was nu het plan om het via het coastal path van de andere kant te bekijken. Leuke wandeling weer.














Oke, een lange reisdag vandaag dus. Aan uren dan want qua kilometers is het vooruitzicht maar 135 Km. Waarom zo lang dan. Nou omdat het 1 en al kronkel, smal en steil was. Wel erg mooie route zag ik af en toe als ik mn ogen even van de weg kon houden. De laatste Km was dit keer niet smaller dan anders maar wel 25% stijging. Voor 5 pond toll kon je dan een andere weg kiezen. Die maar genomen. Deze klom ook naar ongekende hoogte, was smal en de afgrond aan mijn kant. Iedere dag een andere spanning hier.
Rond 16.30 uur kwamen we op ons nieuwe plekje aan. Het is de Burrowhayes Farm in het Exmoor National Park. We kregen een schitterend plekje en toen we helemaal geinstalleerd waren bleek dat er geen telefonisch, geen data en geen campingwifibereik was. Dat is toch wel een handicap. Zeker als je je tripjes wilt plannen en/of contact met bv kinderen wilt hebben. Toch maar eens even vragen of daar een oplossing voor was. Oh ja joh, had het maar gezegd. We kregen een plekje vlak bij receptie. Nu wel goeie wifi. En de zon schijn. Iedereen happy hier.

Morgen speelt Nederland. Alvast een plekje in de plaatselijke pub afgesproken. Verder nog geen idee wat er morgen op de planning staat. Ook lekker.

Zonder Wifi en data is vakantie niet compleet😁.
Ziet er weer mooi uit.
Veel plezier met de wedstrijd ⚽️⚽️⚽️⚽️🦁🦁🦁🧡🧡🧡